تور مسافرتی

تور مسافرتی

آژانس مسافرتی سلام پرواز مجری تور مسافرتی داخلی و خارجی

محل لوگو

تور آنتالیا تابستان 1400


تور آنتالیا تابستان 1400

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و توریستی کشور ترکیه و در اصل نگین مدیترانه است و جالب است بدانید که قرار گرفتن این شهر در منطقه جنوب غربی ترکیه و سواحل دریای مدیترانه باعث شده تا آنتالیا آب و هوایی شبیه به شمال خودمان را داشته باشد و همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است. حجم بالای مسافرین تور آنتالیا تابستان 1400، این شهر را به یکی از معروفترین شهرهای توریستی ترکیه تبدیل کرده است. به همین دلیل در سال های اخیر طیف وسیعی از هتل‌ ها و پارک ‌های آبی و غیر آبی مهیج با هر سلیقه ای در این شهر ساخته شده است. از این رو تور مسافرتی آنتالیا در همه فصول سال مسافران خاص خود را دارد. تابستان در این شهر گرم و شرجی است اما با وجود این همه جاذبه در این فصل گردشگران بسیار زیادی خود را به ساحل آفتابی آنتالیا می ‌رسانند. دمای هوای آنتالیا در تابستان بین 35 الی 40 درجه سانتی گراد و رطوبت آن بین 60 الی 80 درصد می باشد، میزان بارش در آنتالیا در فصل تابستان بسیار کمتر از زمستان است، بنابراین مسافران عزیز می ‌توانند با خیال راحت یک برنامه ‌ریزی ایده آل برای سفری آفتابی داشته باشند.

 

توجه داشته باشید که شرکت ‌های هواپیمایی ایرانی و ترکی بسیار زیادی از تهران و چند شهر دیگر به مقصد آنتالیا پرواز دارند. اما پروازهای رفت و برگشت آنتالیا بصورت یک هفته‌ ای هستند. یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می ‌روند چهارشنبه بعد باز می گردند و نیز البته تعداد پروازهای آنتالیا در بازه زمانی هایی مثل نوروز، تابستان و ایام پیک سفر افزایش خواهد داشت.

 

قیمت تور آنتالیا تابستان 1400


فصل تابستان بهترین زمان ممکن برای سفر به آنتالیا ترکیه بشمار می رود، چرا که در این فصل این امکان را دارید که بهترین هتل های ساحلی آنتالیا را رزرو کنید و به تفریحات هیجان انگیز و ساحلی این شهر بپردازید و به همین دلیل در این بازه زمانی تقاضا برای سفر به شدت بالا می رود و در نتیجه نرخ تور آنتالیا تابستان 1400 نیز بالاتر میرود و اینکه قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل، علاوه بر فصل تابستان نیز در افزایش قیمت تور تابستانی آنتالیا تاثیر زیادی خواهند داشت. بطور کلی نحوه قیمت گذاری تورهای آنتالیا به عوامل مهمی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، فصل انتخابی شما و تعداد روزهای اقامت و مهمتر نوع خدماتی که ارائه میشود مثل: ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد و همگی می تواند نرخ تور مسافرتی آنتالیا تابستان 1400 را دستخوش تغییراتی کند.

 

 

در ادامه مخارج تور آنتالیا بستگی به زمان و سفر شما مسافران دارد. در فصل تابستان نسبت به فصل زمستان مسافران بیشتری به آنتالیا سفر میکنند که همین موضوع باعث شلوغی هتل‌ ها، گران ‌تر شدن بلیط هواپیما آنتالیا، گران‌ تر شدن نرخ هتل‌ ها و حتی بالا رفتن قیمت ‌های مراکز خرید و فروشگاه‌ های برند در آنتالیا میشود. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید با هزینه کمتری به آنتالیا بروید، بهتر است فصل زمستان یا پاییز را برای سفر انتخاب کنید. اما اگر برای تفریحات آبی، ساحلی و آفتاب گرفتن در سواحل این شهر، آنتالیا را برگزیدید، تابستان بهترین زمان برای سفر به این مقصد است.

نکته: توجه داشته باشید که ستاره هتل‌ های آنتالیا یکی از دلایل تفاوت در قیمت تور آنتالیا تابستان 1400 می باشد، مسافرینی که هتل های 4 ستاره به بالا را انتخاب می کنند، باید بدانند که قاعدتا با بالا رفتن ستاره هتل قیمت تور هم بالاتر می ‌رود.

 

بهترین زمان خرید تورهای تابستانی آنتالیا

با توجه به اینکه تابستان ‌های آنتالیا به شدت گرم و مرطوب است. اما ساحلی بودن این شهر در کنار جاذبه های تفریحی جذابی که دارد، مکان بسیار مناسبی برای حمام آفتاب و لذت بردن از این امکانات بشمار می رود. در نتیجه فصل تابستان فصل شلوغی و " های سیزن " تور آنتالیا است و بسیاری از گردشگرها و مسافران که علاقه به دریا و سواحل مدیترانه دارند بی تریدید آنتالیا را برای سفر انتخاب می کنند. شهریور ماه نیز دمای هوا در آنتالیا کاهش می یابد و بهترین ماه تابستان برای سفر به آنتالیا به حساب می آید. از آنجاییکه آنتالیا فقط دو روز در هفته پرواز دارد مسافرانی که قصد تهیه تور مسافرتی این مقصد را دارند باید حداقل یک هفته زودتر برای تهیه تور مورد نظرشان اقدام نمایند و نکته قابل توجه این است که تور آنتالیا به جز ایام نوروز 7 روزه است و گرفتن تور با تعداد روزهای کمتر یا بیشتر امکان ‌پذیر نمی باشد، بنابراین قبل از رزرو یا خرید تور به این موارد دقت کنید.

 

تور لحظه آخری و ارزان آنتالیا ویژه تابستان 1400


در ابتدا یک خبر خوب به آن دسته از افرادی که به دلایل محدودیت های مالی این امکان را ندارند که هزینه های بالایی برای تور آنتالیا تابستان کنند، این است که شما مسافران می توانید از تورهای لحظه آخری و ارزان آنتالیا ویژه تابستان 1400 استفاده نمایید. لازم به ذکر است که در فصل تابستان امکان دارد تخفیف اعمال شده بر روی تور خیلی محسوس و چشمگیر نباشد اما به اندازه ای است که بتواند هزینه کمتری روی دستتان بگذارد. همچنین در تابستان با این عبارت " تور لحظه آخری آنتالیا " ممکن است خیلی مواجه بشوید که تورها درست زمانی ارائه می شوند که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تور آژانس مسافرتی اقدام به ارائه تور لحظه آخری و ارزان قیمت می کند یعنی همان تور را با قیمت ارزان تر ولی با همان کیفیت عالی خودش به علاقه مندان ارائه می کند. در واقع این تور مخصوص آن افرادی است که مایل هستند که با تور ارزان آنتالیا همراه شوند.

 

بهترین جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا تابستان 1400

آنتالیا به عنوان نهمین شهر بزرگ ترکیه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی بی نظیرش، به بهشت روی زمین و به عنوان مروارید مدیترانه شناخته می شود. آنتالیا، شهری که مکان های قدمی خود را همچنان به طور سالم حفاظت کرده و با وجود تاریخچه ای که قدمت آن به سال ها قبل برمی گردد و همچنین با داشتن طیف وسیعی از مجموعه های بزرگ از هتل های ساحلی که آرامش را به میهمانان خود ارائه می کند و وجود سواحل حیرت انگیز و جاذبه های تفریحی و آبی و... توانسته به عنوان یکی از شهرهای مورد علاقه ی گردشگران سراسر دنیا در تابستان معرفی شود. این شهر برای هر نوع سلیقه ای گزینه هایی برای ارائه دارد، چه شما از علاقه مندان به تاریخ و قدمت باشید یا که به دنبال خرید و یا استراحت و آرامش در کنار ساحل دریا هستید، این شهر تمام نیازهای شما را برطرف می کند.

 

یک روز به یادماندنی در طبیعت آنتالیا

جالب ایت که یک سفر کوتاه با قایق یا رانندگی در اطراف سواحل آنتالیا میتواند بهترین راه برای رسیدن به محبوب ترین جاذبه های طبیعی این شهر، یعنی " آبشارهای دودن " جذاب می باشد. این دو آبشار چشمگیر توسط رودخانه ای تغذیه میشوند که تمام راه را از کوه های تاروس تا دریای مدیترانه می گذراند. آبشار پایینی دودن از روی صخره ای به داخل آب های دریا می ریزد و به همین دلیل بر روی کشتی به شکل بهتری دیده می شود، همینطور آبشار دودن فوقانی در 15 کیلومتری خارج آنتالیا، با ماشین یا اتوبوس محلی مناسب و قابل دسترسی است. طبیعت آنتالیا در کنار آبشارهای گفته شده، دره ای عمیق در سنگ ها و همچنین غاری که پشت آبشار حفر کرده اند می تواند تجربیات جالبی برایتان باشد. ضمنا این آبشارها از جمله مناظر چشمنواز و منحصر به فرد طبیعت آنتالیا است که دیدنشان را اصلا نباید از دست داد.

 

 

لذت و تفریح در سواحل آنتالیا

همانطور که در بالا گفته شد آنتالیا مروارید دریای مدیترانه است، در نتیجه کاوش در جهان پر پیچ و خم دریایی آن باید در اولویت اول شما در سفر با تور تابستانی آنتالیا باشد. سواحلی که در طول آنتالیا کشیده شده اند و با وجود داشتن زیبایی های بکر و طبیعتی باورنکردنی همراه با مجموعه ای کامل از امکانات محبوب و عالی هستند که شما می توانید برای استراحت و یا آفتاب گرفتن و شنا به این سواحل بروید. همچنین کنیالیتی و لارا سواحل اصلی آنتالیا می باشند که از شهر نیز به راحتی قابل دسترس شما هستند. کنیالیتی در سمت غرب قرار گرفته است، در حالی که لارا در ضلع شرقی شهر است و به برخی از جذاب ترین تفریحات و استراحتگاه های منطقه نزدیک می باشد. اگر شما بیشتر به دنبال فضایی آرامش بخش هستید و ترجیح می دهید از جمعیت فرار کنید، ساحل کاپوتاس تنها با یک رانندگی سه ساعته از آنتالیا در دسترس شماست و به دلیل اینکه معروفیت زیادی ندارد، کاملا مناسب افرادی بوده که به دنبال دور شدن از شهر و شلوغی هستند و می توانند با آرامش در اینجا به موج سواری و شنا بپردازند.

 

کشف طبیعت ناشناخته آنتالیا با رفتینگ

ولی در این بین مسافرانی به دنبال کمی هیجان بیشتر هستند، بی شک مهیج ترین کارهایی که در آنتالیا می توانند انجام بدهند همین قایق رانی بر روی آب های خروشان و یا همان رفتینگ است. منطقه زیبای کپرولو، بهترین مکان رفتینگ بشمار رفته که هر ساله مورد بازدید بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. توجه داشته باشید که در تمام طول این تفریح یک راهنمای با تجربه در کنار شما هست و شما همراه با حدود 8 تا 10 نفر دیگر، مسیری در حدود 14 کیلومتر را در قایق های رفتینگ خواهید پیمود. ضمنا کل تجربه حدود 2.5 ساعت بیشتر طول نمی کشد و قطعا یک تجربه شگفت انگیز و به یادماندنی برای شما خواهد شد. در آخر ماه های جولای، آگوست و سپتامبر ایده آل ترین ماه ها برای تجربه این تجربه شگفت انگیز است.

 

 

اوج هیجان در پاراگلایدرینگ آنتالیا

از دیگر تفریحات هیجان انگیزی که در تور تابستان آنتالیا 1400 می توان انجام داد، تجربه پاراگلایدرینگ می باشد. یک لذت باورنکردنی از پرواز در هوا و تحسین زیبایی منظره ای که شما را در خود محاصره می کند، این تفریح بی تردید یکی از بهترین کارهایی خواهد بود که می توانید در سفر به آنتالیا انجام بدهید. ضمنا پرواز از تپه های آکالی بین 15 تا 25 دقیقه زمان می برد، البته این موضوع به شرایط آب و هوا هم بستگی دارد. در حال پرواز همچنین این امکان را دارید که از منظره دیدنی کوه های تاروس، مرکز شهر و دریاچه شگفت انگیز کلئوپاترا نیز کلی لذت ببرید.

 

لذتی متفاوت با کشتی کروز آنتالیا

بسیاری از گردشگران و مسافران، تعطیلات تابستان و هوای مطبوع این فصل را برای سفر به آنتالیا انتخاب می کنند. در اوایل تابستان، هوای آنتالیا کمی گرم و شرجی است و به همین دلیل امکان شنا و آب تنی را در آب های دریای مدیترانه خواهید داشت؛ در کنار اینها می توانید از سایر تفریحات این شهر زیبا هم لذت ببرید. مثلا شما می توانید سوار کشتی کروز آنتالیا بشوید و روی کشتی ناهارتان را نوش جان کنید و از هوای دل انگیز لذت ببرید. با تهیه بلیط تور کشتی کروز، شما در دل بندر اصلی آنتالیا یعنی بندر لیمان قرار خواهید گرفت و یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در آنتالیا، تور تله کابین آنتالیا می باشد.

 

 

هیجانی توصیف ناپذیر در پارک های آبی آنتالیا

اگر قبلا در فصل تابستان به آنتالیا سفر کرده باشید، حتما به پارک های آبی آنتالیا رفته اید و حسابی کیف کرده اید و لذت برده اید. یکی از مهیج ترین پارک های آبی در ترکیه، پارک آبی دیدمان است که در شرق آنتالیا و در نزدیکی هتل باروت لارا قرار گرفته است. پارک آبی دیدمان حدود 65000 متر مربع مساحت دارد و در آن 23 سرسره آبی متنوع و هیجان انگیز وجود دارد. کودکان و بزرگسالان این امکان را دارند که در تور تابستان آنتالیا به پارک آبی دیدمان بروند و از استخرها، سرسره ها و وسایل بازی این پارک زیبا کلی لذت ببرند و نیز حداکثر قیمت بلیط های پارک های آبی 50 لیر است.

 

  انتشار : ۱ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 8

دیدگاه های کاربران (0)

قیمت تور مسافرتی داخلی و خارجی | سلام پرواز

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما